donderdag 14 mei 2020

GEOrg zijn schatje de camper? (mei 2020)

camper campercontact camper in stallingIn deze tijden van Corona is het voor camper-accounts en -bloggers natuurlijk moeilijk om aan nieuwe foto's of reisverhalen te komen. Om toch een beetje leven in de brouwerij te houden, wordt er wat meer over het dagelijkse leven geschreven en gedeeld, zo ook door ons. Maar ook bijvoorbeeld door Campercontact.

Quarantaine zonder mijn schatje


Campercontact plaatste op Instagram rond Pasen een oude foto en vroeg de volgers wat de plannen voor het paasweekend zijn.
GEOrg reageerde daarop met: Quarantaine zonder mijn schatje.
Waarop Campercontact reageerde met: Staat je schatje in de camperstalling?
GEOrg: Nee mijn schatje woont in Nederland en ik ben in Duitsland in quarantaine.

Want dat schatje was natuurlijk niet zijn camper, maar ik (GeoKars). Of hadden ze GEOrg zijn blog Bye bye my love (die toen nog niet gepubliceerd was, klik hier) al gelezen en wisten ze dat GEOrg zijn camper echt lief heeft?


camper campercontact camper in stalling











Blooper Campercontact


Uiteraard kregen wij daarop uitgebreide excuses van Campercontact en wij hebben er hartelijk om gelachen! Zo zie je maar: altijd goed uitkijken wat je blogt of schrijft!

Hebben jullie ooit zo'n blooper begaan?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe reacties? Zet dan hierboven het vinkje bij "Melding sturen" aan.