zondag 28 februari 2021

Verjaardag, mini-VWT5-camper, geocaching en meer (februari 2021)

Gefeliciteerd schatje!
Dank je.
Geniet er nog maar even van.
Waarvan?
Dat je me maar liefst 15 dagen de baas bent.
Hoe zo de baas?!?
Je bent maar liefst 15 dagen lang een jaar ouder dan ik: 57.

Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd!

verjaardag gefeliciteerd 57
gefeliciteerd

=====================================

Gefeliciteerd schatje!
Dank je.
Hoe voelt dan nu? Ook 57?
Dat weet jij toch? Stokoud, net als jij de laatste 15 dagen!

Ook jij gefeliciteerd met je verjaardag lieverd.

verjaardag 57 gefeliciteerd
jij ook gefeliciteerd

==================================

Dit is natuurlijk allemaal gekheid. GEOrg en ik zijn in de bloei van ons leven en genieten er optimaal van. Raar waren onze verjaardagen wel!

Verjaardag GEOrg

Vorig jaar hebben we GEOrg zijn verjaardag gezellig gevierd in Duitsland. Met z'n allen aan de "Kaffee mit Kuchen", zelfs mijn ouders waren ervoor aangereisd uit Nederland. Heel leuk dat (een deel van) de families elkaar hebben leren kennen! Dit jaar was GEOrg alleen met zijn verjaardag. Dat was gepland, want zijn verjaardag viel midden in de week, waardoor het voor ons redelijk onmogelijk was deze dag samen door te brengen. Wat niet gepland was, was dat hij op deze dag ook ziek was. Dus alleen was echt alleen: hij heeft zelfs z'n collega's niet gezien. Uiteraard had ik wel een cadeautje voor hem gekocht (alhoewel ik hoop dat hij die pas volgend jaar nodig heeft....). Veel plezier met de jachthandschoenen, GEOrg!

verjaardagscadeau GEOrg jachthandschoenen
veel plezier met de jachthandschoenen

Verjaardag GeoKars


Mijn verjaardag hebben we vorig jaar gevierd door met de hele "Karsen Bende" gezellig tapas te gaan eten bij Carina's in Rijswijk. Ik ben groot fan van tapas en heb ervan genoten. En dit jaar????

Mini VWT5-camper cadeau en geocaching-trail


Mijn mooiste geschenk was het feit dat GEOrg speciaal voor mijn verjaardag een vrije dag genomen had, zodat we deze dag samen konden zijn. De dagen erna zou het kouder worden, dus wij besloten op mijn verjaardag een geocachedag te houden en het vieren zelf een paar dagen later te doen. Dus wij hebben een geocache-trailtje gefietst in de Haarlemmermeer, maar pas nadat ik mijn geschenk had uitgepakt: een mini VWT5-camper. Is hij niet prachtig gedetailleerd? Dankjewel GEOrg!

mini VWT5camper camperbus buscamper vanlife
zeer gedetailleerde mini VWT5-camper

Tapas eten


Graag wilde ik mijn verjaardag traditiegetrouw vieren met tapas. Uit eten gaan was helaas niet mogelijk, maar gelukkig heeft Carina ook Tapas2go. Dat hebben wij maar eens uitgeprobeerd! Door de maatregelen was het niet mogelijk de hele Karsen Bende erbij te hebben, pech voor mijn broer en z'n gezin! Maar toch ook gezellig deze overheerlijke tapas samen met mijn ouders op te eten. Een heerlijk en gezellig verjaardagscadeau waarvan we genoten hebben. Dankjewel liever ouders, ook voor de bitterkoekjespudding en peertjes toe!

carina tapas rijswijk
heerlijke tapas

Stadswandeling Den Haag


En mijn broer en schoonzus? Die zorgden voor de grootste verrassing. Een paar dagen van te voren hoorden we dat we op een bepaald tijdstip voor het paleis op het Noordeinde klaar moesten staan met warme kleren en wandelschoenen aan. Spannend.....wat zouden we gaan doen....? We troffen het met een prachtig zonnige, maar wel frisse dag en we gingen met hen een stadswandeling doen georganiseerd door De Stadswandeling 070. Een wandeling door het centrum van Den Haag die je aan de hand van een routebeschrijving kon lopen. Onderweg moesten er wat quiz-vragen beantwoord en een paar opdrachten uitgevoerd worden. Wist je dat het versje Lientje leerde Lotje lopen langs de lange Lindelaan slaat op het Lange Voorhout? De uitleg over het waarom krijg je erbij en de opdracht is: zeg deze tongbreker eens 5 x achter elkaar. Ga je gang, GEOrg! Uiteraard moest er ook een foto gemaakt worden met Haagse Harry. Waar komt die me toch zo bekend van voor? Oh ja, mijn eigen Adventure Lab THE UNKNOWN WAYPOINTS OF THE HAGUE komt ook langs Haagse Harry! Wat ik ook zo leuk vond aan deze stadswandeling is dat de horeca hiermee ondersteund wordt. In de wandeling is namelijk een menukaart ingebouwd. Je komt langs 6 horeca-ondernemingen waar je een hapje en drankje "to go" kunt bestellen. Bij drie van deze zes kregen wij een heerlijke tractatie (nee......niet bij alle 6.....we wilden ook nog trek houden voor de tapas......). Wel eens een rendang kroketje gegeten? Of een dumpling? Wij niet! En het was heerlijk kan ik je vertellen. Dank voor deze super leuke, gezellige en overheerlijke verrassing!

stadswandeling070 denhaag haagseharry
selfie met Haagse Harry

En zo werd mijn verjaardag uiteindelijk superleuk! Een schril contrast met die van GEOrg. Maar hij had dan weer het geluk tijdens mijn verjaardag overal van te kunnen meegenieten.

Op naar de 58, schatje! 



bedankt voor de bloemen, lieve vriendin

bedankt voor de welbekende bloemen, GEOrg;-)


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verjaardag heb je gehad; met Georg, de stadswandeling en je naaste familie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het was heel anders als normaal, maar echt super leuk!

      Verwijderen

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe reacties? Zet dan hierboven het vinkje bij "Melding sturen" aan.